duminică, 28 noiembrie 2010

DECUPAJ cu folie alimentara

Nico, junioarea noastra, s-a plans ca nu-i plac copertile caietelor pe care le are la scoala. Caiete de 48 de file sunt cu coperti uni in nuante de galben, verde, rosu, albastru. Mi-am adus aminte ca citisem un articol  despre decupaj cu folie alimentara. Mi-am pregatit cele neceasare si la treaba....
  1. materiale necesare
- caiet 48 de file format A5 ( 0,85lei/buc)
- servetel de buna calitete ( 0,7lei/buc)
- rola folie alimentara ( 3lei/buc)
- un calcator, pus pe pozitia mediu si cu functia de aburire anulata
- masa de calcat
- foarfeca
2. modul de lucru

  • se desface caietul la mijloc si se pune cu fata in jos pe masa de calacat
 
  • desfasuram rola de folie alimentra si o asezam peste caiet, taiem cu foarfeca

  • desfacem servetelul de cele doua folii albe, vom folosi doar partea cu model

  • servetelul il asezam peste folia alimentare cu fata spre noi
  •  luam calcatorul cu ajutorul caruia vom calca servetelul, atentie! la colturi
  •  intoarcem caietul invers si incepem sa taiem surplusul de servetel cu ajutorul unei foarfeci, atentie! la marginea copertii sa nu "muscati" din ea, va arata urat

  •  pliem caietul si cu ajutorul calcatorului vom finisa copertile caietului insistand la colturi si pe margine


  • caietele sunt gata, a iesit produsul finit
Faceti copertile caietelor copiilor vostri sa zambeasca.
SPOR LA TREABA!

5 comentarii:

  1. Interesant blogul si priceperea in ale decoupage-lui.Felicitari.
    Te invit pe forumul http://hobby-handmade.forumer.ro/ dedicat activitatilor creative.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur mult ca am descoperit acest blog! Super ideea am sa o pun in practica

    RăspundețiȘtergere
  3. Genială idee! Multumesc pentru tutorial. Chiar o să încerc şi eu pe caietele fiicei mele.
    Numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari!Buna ideea si frumoasa!

    RăspundețiȘtergere